هو المحبوب

نقطه سر خط: اینجا هستیم چون می خواهیم با هم یاد بگیرم که نقطه بگذاریم و بریم سر خط

Friday, November 19, 2010

القصه

سلام
من این وبلاگ رو در دنباله وبلاگ قبلی راه انداختم که در زمینه انسان شناسی جسمانیه
از اونجایی که برای پیدا کردن منبع قبلا خودم خیلی اذیت شدم تمام سعیم رو میکنم که تو این زمینه به همه کمک کنم
مطالب این وبلاگ بر اساس دروسی است که من قبلا یاد گرفتم یا میخواهم یاد بگیرم
فعلا میخوام هر روز بخش هایی از دورس انسان شناسی جسمانی دانشگاه بوردو رو براتون بگذارم
بعضیهاشو خوندین بعضی هاش هم جدیده که امیدوارم به کارتون بیاد
در این بین لینک مقالات پی دی اف کتاب های جدید و مهم رو هم میگذارم
منابع این رشنته عمدتا انگلیسیه وبلاگ سابق من هم که در زیمنه انسان شناسی جسمانی بود به انگلیسی و خلاصه ای مهم از کتاب استخوان شناسی نوشته تیم وایت بوده البته هر کجاش رو خواستین بگین به فارسی ترجمه کنم ولی بهتره با نامهای لاتین اعضای بدن آشنا باشد
مخلص کلام بیاین با هم انسان شناسی یاد بگیریم

1 comment:

  1. ok,,send me the books, when i see the size of books i will tell you the best solution for library.
    ha.hesam[at]gmail.com

    plz delete my comment after u have read it to protect my email from spams

    ReplyDelete